Obsah instalacnich CD Debianu

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pondělí Duben 19 15:24:01 CEST 2004

Kovar Jan wrote:

> Chtel bych vyzkouset Debian. Zda se, ze je hodne popularni. Precetl jsem
> zbezne par dokumentu, nasel jsem ISO image instalacnich CD. Jenze je tam 7
> CD. V FAQ pisou, ze jsou baliky na CD razeny podle popularity, takze treba
> 3.CD uz bych nemusel potrebovat. Ja bych se ale pred stazenim rad podival,
> co na kterem CD je. Jde to nejak zjistit? Jde mi jen o nazvy souboru,
> ktere jsou na jednotlivych CD. Muze nekdo poradit, kde bych to nasel?

Pokud budete instalovat nekde, kde mate nemerenou Inet linku, tak to vubec
nereste a stahnete jen to prvni (nebo i jen minimalni instalacni CD) a on
uz si to Debian klidne stahne sam a jen to, co budete chtit nainstalovat.
Jen ta instalace bude v danem okamziku mit pauzu na kafe.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)