Obsah instalacnich CD Debianu

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Úterý Duben 20 23:07:42 CEST 2004

Petr Balas wrote:

>Pokud budete instalovat nekde, kde mate nemerenou Inet linku, tak to vubec
>nereste a stahnete jen to prvni (nebo i jen minimalni instalacni CD) a on
>uz si to Debian klidne stahne sam a jen to, co budete chtit nainstalovat.
>Jen ta instalace bude v danem okamziku mit pauzu na kafe.

V pirncipe uplne suhlasim s kolegom Balasom, ale prihrejem si aj ja
polifcicku .
Moje skusenosti hovoria, ze naozaj drviva vacsina standardnych a
najpouzivanejsich balikov
je natesnana v prvych 3 CD a teda by sa nemalo stat, ze budes potrebovat
ine cedko.
V pripade ak to hodlas pouzivat niekde nad dial-upom a obcas trochu
zaexperimentovat s nejakymi novinkami alebo uz cokolvek,
tak silne odporucam dat si upiect komplet vsetkych tusim 7cd + update,
ved media su dnes lacne a napalky rychle.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG