Apache2 a limit na pocet spojeni

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Duben 20 10:33:45 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek wrote:

> 	Muzete byt prosim konkretnejsi? On existuje "obecny" nastroj,
> ktery je schopen efektivne a dostatecne usefull limitovat prostredky
> jednotlivym aplikacim dle pozadavku a predstav administratora? Neznam,
> rad se priucim.

Toto netvrdim.
Pokud jsem pochopil spravne, soucasna situace je takova, ze
jeden web/adresar na webu vycerpa maximalni pocet moznych
http spojeni a tim padem prestanou jet _vsechny_ weby, ktere dany
webserver obsluhuje.
Kdyz si na tento web/adresar daty jiny(nezavisly) http server,
tak uzivatele klidne mohou jeho moznosti/limity vycerpat,
ale nedotkne se to ostatnich webu, kde bezi zminovany apache.
Nehlede na to, ze lehkotonazni http servery maji vetsinou limity
posunuty nekam jinam, a ani jejich systemova narocnost neni
tak vysoka.

Nerikam, ze toto je jedine spravne reseni, jen mi pripada, ze timto
zpusobem ziskate "za malo penez nejvice muziky". Samozrejme pokud
se v tom chce nekdo rypat a cas a penize ho netlaci, tak si
klidne muze napsat vlastni modul do Apache s pozadovanymi funkcemi.

Roman DAVID