Apache2 a limit na pocet spojeni

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Duben 20 10:47:12 CEST 2004

	Problem bych videl v tom, ze neni jednoduche rozbit soucasne
systemy/publikace tak, aby se cast komplexu hodila na jiny server. A to
je IMHO presne to, co Yenya resi... - stale mate na vyber moznosti:

a) jiny port
b) jina IP adresa

(vice totiz ze spojeni nejste schopen demultiplexovat) a obe varianty
implikuji k tomu, ze se veskera publikacni cinnost musi projit a
zjistit, kde byl puvodni odkaz a prepsat ho... - ja chapu, ze na jednu
stranu Vam 2 procesy/systemy (s ruznym nastavenim) pripadaji technicky
elegantni a vcelku jednoduche, ja naopak v tom vidim to, ze to silne jde
proti srsti designu WWW a tomu k cemu byl vlastne stvoren... - ja si
nedovedu predstavit optimalni system, kde by tento pozadavek mel byt
resen jinde nez uvnitr WWW serveru obsluhujici konkretni domenu treti
urovne (www.linux.cz)

PS: Bohuzel vhodne reseni problemu neznam, proto mne prekvapilo, ze by
to melo byt tak jednoduche...

	Takovy napad - predpokladam, ze obsah, ktery resime jsou treba
ISO soubory ci jine velke celky => malo se otvira, celkove zatez teto
casti systemu je zanedbatelna v porovnani s casem, ktery Apache stravi
posilanim do tenke trubky klientum. Paklize je tento predpoklad splnen,
byl by velky problem bud napsat nebo pouzit treba nejaky user
zpracovatelsky program, ktery by mel tento limit (hlidal by treba pocet
objektu v poolu, vlaken a ja nevim ceho vseho)?

	Pripadne jeste jedno reseni - ovsem nevim, zda-li podobne
moznosti jsou odladene a dostupne v Apache2 - pouzit mod_rewrite a pres
nej realizovat to presmerovani urcitych oblasti (a tady by ty dva
procesy jiz sly realizovat - ma to nevyhodu pocet spojeni na server do
teto ve skutecnosti 2x naroste => jeste vice se cerpaji omezene
systemove prostedky - vlakna, PIDy, FD...)... ja jsem si s mod_bandwidth
moc nehral, ale mel jsem za to, ze VUBEC NERESI pocty konexi, ale to,
aby kdyz mam od sebe trubku urcite tloustky, aby ji nevyzralo par TCP
spojeni, ale aby to bylo rovnomerne ci dle pravidel rozdeleno (=> napr.
ISO by mely 100kB, ostatni co linka da - o poctech konexi jsem nikde nic
nevidel)