Apache2 a limit na pocet spojeni

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Duben 20 11:20:54 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek wrote:
> [...]

Nevim, ale pripada mi vcelku normalni, ze napr. obrazky (nebo jiny
staticky obsah) serviruje jiny server, at jiz fyzicky jiny stroj,
nebo jen jiny http server na jinem portu/ip.
Samozrejme mod_rewrite s pravidlem [R] by to jeste ulehcil, pokud neni
vyzadovana podminka nize.

Samozrejme pokud je to nejaka aplikace, ktera vyzaduje soucinnost
se scripty, nebo rizenim pristupu k tomuto obsahu, tak to samozrejme
neni idealni reseni, ba naopak, nezadouci.

Ale jak uz jsem zminil, nerikam, ze je to idealni reseni, ale
jedno z moznych. To musi posoudit tazatel sam, co se mu vyplati,
protoze presne podminky zna jen on.

Roman DAVID