Apache2 a limit na pocet spojeni

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Duben 20 12:21:24 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek wrote:
> [...]

To ulehceni bylo ve smyslu zasahu do aplikace/webu, ne ulehceni systemu.
Spatne jsem to napsal.

> dostatecne, zrejme by se neresil ani pocet lidi stahujicich velke
> soubory tenkou trubkou (protoze na rozdil od nas inkriminovany stroj
> trubku fakt resit nemusi, vzdyt ji neni schopen uzivit)... Mne totiz
> toto reseni nepripada z blata do louze, ale v konecnem dusledku muze byt
> horsi nez puvodni stav... (a jeste k tomu pripoctu, ze Yenya neni
> blbej:->)

Pripada mi, ze debatu stacite uplne jinym smerem.
Toto je diskuzni skupina, tzn. tazatel polozi dotaz/namet
a je na nem aby posoudil, zda navrhovane reseni je pro nej vhodne.
Pokud jste zainteresovany do problemu (vite *presne* k cemu to ma byt
pouzito) tak staci napsat, ze reseni je nevyhovujici z toho,
ci jineho duvodu, tecka.

Pripadne navrhnout jine reseni.

Roman DAVID