Apache2 a limit na pocet spojeni

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Duben 20 14:13:30 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek wrote:
: 	Pripadne jeste jedno reseni - ovsem nevim, zda-li podobne
: moznosti jsou odladene a dostupne v Apache2 - pouzit mod_rewrite a pres
: nej realizovat to presmerovani urcitych oblasti (a tady by ty dva
: procesy jiz sly realizovat - ma to nevyhodu pocet spojeni na server do
: teto ve skutecnosti 2x naroste => jeste vice se cerpaji omezene
: systemove prostedky - vlakna, PIDy, FD...)...

	Ono by stacilo asi jen do Apache::Registry zaznamenavat, co ten potomek
zrovna dela, a pripadne vratit 304 nebo neco takoveho, pokud by byl pres
limit. Myslim ze v mod_perlu by to slo napsat, ale preferoval bych neco uz
hotoveho.

: ja jsem si s mod_bandwidth
: moc nehral, ale mel jsem za to, ze VUBEC NERESI pocty konexi, ale to,
: aby kdyz mam od sebe trubku urcite tloustky, aby ji nevyzralo par TCP
: spojeni, ale aby to bylo rovnomerne ci dle pravidel rozdeleno (=> napr.
: ISO by mely 100kB, ostatni co linka da - o poctech konexi jsem nikde nic
: nevidel)

	Tak se podivejte jeste jednou - ja jsem tomu napoprve taky neveril.
Skutecne, mod_bandwidth resi i pocet konexi.

-Jan Kasprzak

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds