Teplota disku merena IR teplomerem

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Duben 20 12:23:34 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek wrote:
> 	Vam dela problem zaplatit za reseni, ktere potrebujete? Pokud
> ne, urcite nekoho naleznete... Pokud ano a neni Vam po chuti ze nekdo
> dava zdarma a rad sve vytvory (nevim o tom, ze by vyvoj teto ficurky
> nekdo platil ci sponzoroval a to jak pro 2.4, tak 2.6 a tim spise, ze by
> nekdo platil maintenance),

Pokud vim, tak Jeff Garzik pracuje pro RedHat. Jestli to delal
v pracovni dobe nebo po vecerech muzete hadat. Libata nyni
nepropousti volani potrebna pro smart, na rozdil od predchazeji
vrstvy. Takze nefunguje smart.
Takze si jdu koupit teplomer. Zmerim s nim nejenom teplotu disku,
ale i teplotu motoru sveho auta, a dokonce i teplotu piva,
co mam ve sklepe.
Ja nemam problem. Ptal jsem se na zkusenosti s IR teplomery.

> pak bych do te zadnice rad nakopal ja Vas a to poradne!
To mne samozrejme muzete. A nejenom nakopat ... :-D

pk