Teplota disku merena IR teplomerem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Duben 20 13:29:41 CEST 2004

On Tue, 20 Apr 2004, Krištof Petr wrote:

> Takze si jdu koupit teplomer. Zmerim s nim nejenom teplotu disku,
> ale i teplotu motoru sveho auta, a dokonce i teplotu piva,
> co mam ve sklepe.
> Ja nemam problem. Ptal jsem se na zkusenosti s IR teplomery.

Nedavno o techle teplomerech bezela diskuze na hw-news a zaver
je ze s tim leccos zmerite ale asi se budete dost divit presnosti.
Treba zrovna kovy se s tim daji merit jen kdyz jsou natrene nebo
alespon naolejovane. Merena teplota u toho principu zavisi nejen
na skutecne teplote ale taky na barve a hladkosti povrchu.