OT: Teplota disku merena IR teplomerem

Úterý Duben 20 12:54:29 CEST 2004

On Tue, 20 Apr 2004, Krištof Petr wrote:

> po prechodu na kernel 2.6 a libata jsem prisel o moznost merit
> stav a teplotu disku pres S.M.A.R.T. (Dalsi enterprise feature linuxu,
> za kterou by meli velci distributori kopat jgarzika do zadnice
> dnem i noci bez ustani.)

Mozna usoudil, ze nikdo neni tak naivni, aby kombinoval "(S)ATA" a
"enterprise". ;)

Jinak JG zacatkem dubna tvrdil, ze oprava bude "brzy". (Pravda, totez
tvrdil treba uz v unoru.)

> Jako docasne reseni bych zvolil obcasne rucni mereni pomoci
> bezdotykoveho IR teplomeru, jake prodava napr. Conrad.

Ja se tedy v tom moc nevyznam, ale kovovy predmet (disk) pri bezne
teplote (< 100 deg C) se imho bude dost lisit od absolutne cerneho
telesa.