Migrace pošty z MS Exchange 5.5 do SUSE Postfix (imap CYRUS)

Ivo Panacek ivop na jlabs.cz
Úterý Duben 20 13:11:34 CEST 2004

Dan Ohnesorg wrote:

> To je ale hrozne slozite, existuji programky jako treba mbxcopy, ktere
> kopiruji postu mezi imap servery a umi zachovat flagy jako precteno
> odpovezeno a podobne, ktere pri pretahani zprav po souborech a naslednym
> reconstruct ztratite. Samozrejme se zachovaji datumy.

Ja to myslel jako last-resort. V tom perlu jsem flagy zachovaval,
ale rozhodne dik za tip na mbxcopy (jdu hledat), protoze to urcite
v budoucnu cas od casu budu muset delat znovu.

--
S pozdravem
Ivo Panáček