Apache2 a limit na pocet spojeni

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Duben 20 14:19:04 CEST 2004

Tibor Pittich wrote:
: > jak byste udelali omezeni na pocet spojeni HTTP serveru pro requesty v ramci
: > jednoho <Directory> nebo <Location> nebo <VirutalHost>? Napriklad mam nejaky
: > "atraktivni" ale velky obsah jednoho adresare, a nechci aby mi pomalu
: > stahujici klienti vycerpali MaxClients a ja mel kvuli tomu nedostupny cely
: > zbytek WWW stromu.
:
: co tento modul?
:
: http://dominia.org/djao/limitipconn.html
:
	Jo, na toto jsem se uz kdysi dival, ale pokud dobre vidim, neumi
to omezit pocet spojeni jako celek (coz ja asi budu potrebovat).

-Y.

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds