Apache2 a limit na pocet spojeni

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Duben 20 14:24:42 CEST 2004

	Takova prasecinka (idea), mozna ucinna - pokud uz to ma nejaky
vyvoj za sebou a prijmeme tezi, ze je to krome hackerske funkcnosti i
stabilni, tak co misto realne IP adresy do seznamu vzdy vlozit jen
255.255.255.255 nebo naopak 0.0.0.0....? Cely system zustane zachovan a
predpokladam, ze toto se da vyresit 1 radkovym patchem proti tomu
diffu...

Pripadne, pokud se Vam zalibila i funkcionalita PerIP, proste ten modul
prejmenovat, zkombinovat oba pristupy a mate to...(predpokladam vsak, ze
vice nez perIP resite puvodni problem)