KOMERCE: Linuxove sluzby?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Duben 20 15:01:23 CEST 2004

On Tue, Apr 20, 2004 at 02:41:42PM +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:
> 	U toho HW mi nikdo nezaruci, ze odejde jen kousek/cast stroju,
> vetsinu podobnych blahove "zalohovanych" projektu by polozilo uz jen to,
> kdyby vypadlo rekneme 20% prostredku - ano smlouvy zpravidla vylucuji

 Nechapu. Tak  se to  proste  zduplikuje. Kazda replika  treba na  jinem
 kontinetu. Je to jen  otazka penez... (a opet to nemusi  byt zase tolik
 pokud to budes poskytovat ve vetsim).

> 	Jenze kor kdyz ta zakladna v IT vypada tak jak vypada je to
> riziko nevypocitatelne a cesta "nedelat" tu neni... - jen se mi z pozice
> dodavatele a s ohledem na rizika nezda ta prenesena odpovednost,
> konstatni TCO apod. - coz jako zakaznika mne trapit nemusi, jde mi spise
> o to, zda-li ta bezpecnost neni jen falesne zdani...

 Je nebo neni-li to falesne  muzes klidne na dodavateli pozadovat jednou
 rocne vyzkouset -- hasici take maji obcas cviceni :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/