KOMERCE: Linuxove sluzby?

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Duben 20 15:07:05 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek wrote:

> [...]
Budto mi nedochazi, co se snazite rici, nebo jste to vyjadril trosku zamotane. Chvili se stavite do role dodavatele a chvili do role odberatele a neni jasne, kdy dochazi k prohozeni tech roli.

Muzete prece nakupovat jen u pojistenych dodavatelu. Pak se vam nestane, ze by ten dodavatel zkrachoval, leda, ze by byl nedostatecne pojisten. Snad i vy se muzete pojistit pro takovy pripad, ne?

Myslim, ze ne, u nas nefunguji pojistovny jako pojistovny, ale jako ustavy na prijimani a vydavani penez. Rizika se dnes hodnoti jinde nez v nasich "pojistovnach". Prijde mi to, ze u nas se slovem pojistovna oznacuje pobocka zahranicni pojistovny, ktera je zmocnena jen k vybirani penez od lidi za pojistne programy vytvorene kdesi v zahranicni centrale. Pokud potrebujete neco trochu netradicniho, pak narazite na barieru nechapavych pohledu s odvalanim, ze si museji nechat posoudit riziko v centrale v Mnichove nebo jinde. No a v Mnichove vedi o nasich podminkach kulovy, takze tusite, jak dopadnete.

Libor