OFFtopic: RE: KOMERCE: Linuxove sluzby?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Duben 20 16:28:02 CEST 2004

	Bohužel to se šeredně pletete. Proč si myslíte, že Česká
pojišťovna Vám, pokud může, aktuálně vypovídá dlouhodobé pojistky za
levné peníze? (a jenom qůli prodejnosti Dynamicu to není!) - jedná se o
desítky tisíc pojistných smluv.

	Proč je pojistné krytí dnešních životních pojistek tak očesané?
Třeba i takový obyčejný infakt myokardu je často ve výlukách - kolik
chlapů ho v životě neprodělá?

	Víte o tom, že jsou renomované pojišťovny s ratingem AAA, které
Vám prodají životní pojistku na zajímavou sumu i dobu (třeba 25 let),
ale podmínky jsou psané tak šikovně, že třeba SARS, coby loňská
"pohroma" byla zdůvodnitelná ve výlukách => nedostanete ani za úmrtí...
- víte jaká byla loni obava cestovat na východ a jak se firmy začaly
hromadně zajímat o videokonference apod. pokud zaměstnanci pracovně
museli do těchto zemí (a nikdo neměl zájem je patřičně pojistit a
zaměstnanci odmítali létat)?

	Vyžádejte si před uzavřením pojistky tabulku odbytného - není
Vám divné, že 8 rok dostanete 2x tolik co 9-tý či 10-tý?  Konkrétní
hodnota není zajímavá, snad jen zaplatíte X a v 10-tém (15-tém apod.)
roce na případném odbytném dostanete asi tak 15%X... - lichva je slabé
slovo...

	Mám pokračovat?