KOMERCE: Linuxove sluzby?

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Duben 20 16:15:28 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek wrote:

> [...]
>vypadnou vsichni odberatele a i kdyz odberatele budou okamzite hledat
>nahradni infrastrukturu (v tu chvili je jedno, zda-li opet outsorcuji
>nebo nebudou verit nikomu nez sobe - jeste horsi varianta) tak maji
>vysoke ztraty. Pokud se na hledani alternativy vykaslou, dopadne to tak,
>ze dodavatel vypovi radne smlouvu (takze odberatel stejne musi jinam) -
>nebo treba ohlasi bankrot - a mel by uhradit penale ze SLA - nema
>penize, je pojisten, necha si vyplatit pojistku, ale ta nedostacuje (ani
>po aktivaci pasiv) na nastradane penale - co ted?

Lze v SLA omezit odpovednost na nejakou maximalni vysi? To by jit melo a
pak lze i pojisteni prubezne a kontrolovatelne zvysovat, aby klienti
mohli byt v klidu (do vyse uvedene v SLA).

>Ktery dodavatel krome zakladniho jmeni nejakym zpusobem
>zverejnuje vysi sveho zajisteni? Tady se hraje na znacku, renome apod.

Pokud nezverejnuje, muzete se na to zeptat, nez uzavrete smlouvu, ne?
Hmm, pokud nebude mluvit pravdu, tak to odnesete zase vy, takze nic.

>	Ano a taky na tu pojistku vydelat, to znamena na zacatku si
>pujcit na takovyto bussiness a tim padem dalsi zatez v podobe
>splaceni.... (ne timto smerem jit nehodlam:->)

Nemusite zakladat hned obri firmu, za zacatku mate malo zakazniku, tak
vam staci pojistka na mensi plneni. Jak firma roste, viz vyse.

Snad se to postupne zlepsi.

Libor