Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Duben 20 16:40:37 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

>Ja proste nechapu tu euforii Slackwaristu ze systemu bez zavislosti.
>Pokud balicek na necem zavisi, tak to znamena, ze bez toho nebude
>fungovat, a k cemu mi pak bude moznost nainstalovat ho i bez splneni te
>zavislosti? No dobre, mozna to neni tak cernobile:
>
>- balicek muze fungovat i bez te zavislosti, pak by tam ovsem ta zavislost
>nemela byt (chyba tvurce balicku, ne balickovaciho systemu)

To je to, co rikam. Autori balicku se se zavislostmi nekdy moc nemazou. Proto jsem presel na Slackware. Kdyby zavislosti balicku byly vic otestovany a nedelaly se zavislosti na konkretni knihovne a konkretnim souboru, pak bych na Slackware asi nepresel. Ted jsem v pohode. Pokud je nekdo v pohode s Fedorou nebo Debianem, OK. Jsme oba spokojeni a tak to ma byt. Obcas u piva si pak muzem povykladat o problemech, ktere potkavame. :-)

Libor