Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Duben 20 16:49:28 CEST 2004

On Tue, Apr 20, 2004 at 04:17:04PM +0200, Jan Houstek wrote:

> OK, ale proc by v distribuci s balickovacim systemem se zavislostmi
> nemohly byt dve verze balicku, jeden s podporou ficury F a zavislosti na
> libF, a druhy bez ni?
  Jasne, jenze to tak v realu neni. Navic to byla reakce na moji oblibenou
hlasku 'ukaz mi alespon jeden ze' kterou fakt myluju...

> Ja proste nechapu tu euforii Slackwaristu ze systemu bez zavislosti.
  NC... viz. zbytek puvodniho mailu. Kdyz ji nechapes tak se ji ani nesnaz
pochopit a proste to nekomentuj :-) Neobhajuji ani jedno ani druhe, ale vadi me
neustale hadani se o distrech a podsouvani proc je ten ktery system lepsi.
  btw. take se neptam 'Nechapu euforii zbytku sveta ze systemu se
zavislostmi' ...

> Pokud potrebujete mit software s presne danymi featurami a zavislostmi,
> ktere potrebujete, a ani jedinou navic, zkompilujte si Gentoo. Ovsem
PS: Osobne nastesti gentoo nepotrebuji a ani nehodlam tak me do nej nenut ;-)

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz