nafuknute kondenzatory (was: tuhnuti systemu)

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Duben 21 07:32:58 CEST 2004

On Tue, 20 Apr 2004, Ladislav Kepsta wrote:

> S chipsetom to priamo nesuvisi. Nafuknute kondezatory su dosledkom vyssieho
> napatia na kondenzatore
> nez na ake je optimalizovany. Pricina moze byt napriklad nespravna funkcnost
> zdroja, stabilizatora a pod.

Ono je to o tom, ze se pokud nekdo muze zvysit napeti na procesoru v
biosu, tak tim prave trpi tyhle konzdenzatory. Vysvetloval mi to technik,
u ktereho jsem takto "pretaktovanou" desku opravoval. Rozumejte, deska
byla z vyprodeje a o tom, jak s ni zachazel predchozi majitel jsem nemel
tuseni. Nicmene po vymene kondenzatoru je ma Abit BP6 kraaasne stabilni.

Takze bud si nekdo zvysuje napeti na procesoru a nebo proste od vyroby je
to napeti vyssi nez by melo byt...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...