nafuknute kondenzatory (was: tuhnuti systemu)

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Duben 21 10:16:45 CEST 2004

On Wed, Apr 21, 2004 at 07:32:58AM +0200, Zdenek Kaminski wrote:

> Ono je to o tom, ze se pokud nekdo muze zvysit napeti na procesoru v
> biosu, tak tim prave trpi tyhle konzdenzatory. Vysvetloval mi to technik,
> u ktereho jsem takto "pretaktovanou" desku opravoval. Rozumejte, deska
> byla z vyprodeje a o tom, jak s ni zachazel predchozi majitel jsem nemel
> tuseni. Nicmene po vymene kondenzatoru je ma Abit BP6 kraaasne stabilni.

To bude zrejme hloupost, protoze na CPU se napeti zvysuje o desetiny
voltu a z hlediska toho kondenzatoru (a jeho jmenoviteho napeti) to bude
bezvyznamne.

Spise bych tipoval chybny navrh nebo osizeny zdroj (resp. obvod).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz