nafuknute kondenzatory

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Duben 21 10:51:31 CEST 2004

	Ja to toho nedelam, takze se necham poucit, nicmene mam za to,
ze treba AOpen AX6B+ (serverova obdoba AX6BC) co mam doma - tedy cca 5
let tamu nazad ma prave tantalove... dokonce se domnivam, ze to neni tak
davno, co zmineny AOpen pro svoje exkluzivni zbozi skutecne pouzival
tantalove (resp. aspon to tvrdil v technickych specifikacich) - mozna do
dnes... S MB, ktere jsem si kdy vybral/doporucil (pravda, nikdy to nebyl
integrovany sunt za 2-3 litry) jsem nikdy nemel problem a to i po
pretaktovani a nepretrzite dlouhodobe zatezi...