Chybejici znaky na cz klavesnici v java aplikacich

Michal Krause mkrause na iinfo.cz
Středa Duben 21 11:38:03 CEST 2004

On 21/04/2004, Petr Aubrecht wrote:

> Debian/unstable hlasi, ze chodi Sunovska Java 1.3, 1.4.2, 1.5beta
> i blackdown. BTW, v Jave delam uz nekolik let a s problemem
> s klavesnici jsem se jeste nesetkal (Win, Debian, Mandrake, Suse,
> RedHat).
>
> Ani kamarad z Gentoo nehlasil problem...

Mohu potvrdit, ze ten problem tu skutecne byl. Asi jen za nejake urcite
konstalace hvezd, ale kdyz tu sel podobny dotaz pred par tydny (mozna uz
mesici), tak jsem byl presvedcen, ze mi to chodi. Nez jsem ale
odpovedel, radeji jsem si to overil a ejhle, par znaku s diakritikou
jsem opravdu nedokazal napsat. Jelikoz jsem ovsem moc javove aplikace
s GUI nepouzival, nechal jsem to plavat a mezitim se to srovnalo. Co
presne pomohlo, to bohuzel netusim - od te doby jsem upgradoval jak
J2SDK (na 1.4.2), tak spoustu veci v systemu vcetne glibc, XFree atd. To
vse na Debianu Sarge.

V kazdem pripade ted mi ceska klavesnice funguje bez problemu. Zato se
mi obcas stava, ze se nevykresli spodnich cca 16 pixelu swingovych oken.
Tam jsem na reseni zatim neprisel - je to dost nedeterministicke :(

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka