Chybejici znaky na cz klavesnici v java aplikacich

Pavel Novak lists na innuendo.cz
Středa Duben 21 13:42:08 CEST 2004

Michal Krause wrote:
> Mohu potvrdit, ze ten problem tu skutecne byl. Asi jen za nejake urcite
> konstalace hvezd, ale kdyz tu sel podobny dotaz pred par tydny (mozna uz
> mesici), tak jsem byl presvedcen, ze mi to chodi. Nez jsem ale
> odpovedel, radeji jsem si to overil a ejhle, par znaku s diakritikou
> jsem opravdu nedokazal napsat. Jelikoz jsem ovsem moc javove aplikace
> s GUI nepouzival, nechal jsem to plavat a mezitim se to srovnalo. Co
> presne pomohlo, to bohuzel netusim - od te doby jsem upgradoval jak
> J2SDK (na 1.4.2), tak spoustu veci v systemu vcetne glibc, XFree atd. To
> [...]

Na MDK 10.0 (a všech starších) nefungují některé klávesy (nikoli české
znaky, ale celé klávesy - čili ani znaky psané se shift či přepnutí na
anglické rozložení přes shift+shift, tedy nelze napsat třeba ani číslice
2 až 6) jen pokud používám českou znakovou sadu cz nebo cz_query v XF86.
Pokud ji v XF86Config změním na us_intl, klávesy v javovských programech
fungují všechny. Z toho bych usuzoval, že nebude úplně chyba v javě, ale
spíše někde v /etc/X11/xkb/symbols/cz, když s us_intl to funguje.
A přepínání us - cz klávesnice řeším pomocí KDE.
Ťot má situace na Mandraku, jak je to v jiných distribucích netuším.

--
Pavel Novák

pavel na innuendo.cz :: www.prdel.cz
ICQ: 34 93 79 11