Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Michal Weinfurtner weinfurt na karneval.cz
Středa Duben 21 12:36:14 CEST 2004

Jan Kubik napsal(a):

>selze tehdy, kdy je treba poslat technika k zakaznikovi aby nainstaloval
>server. Budto mu reknete aby nainstaloval vsechno, pak se to muze
>podarit, jakmile chcete, aby se neco neinstalovalo, tak je mily
>kolega vyrizen, protoze bude zahrnut mnozstvim dotazu , kterym nerozumi.
>Sahne k mobilu a bude telefonovat do firmy s otazkou co ma delat.
>Samozrejme, ze nenatrefi prave toho spravneho cloveka a cela zalezitost,
>ktera by mela trvat 10 minut se protahne na 5 hodin.

Tak to uz je trochu moc. Snad nechcete hodnotit vlastnosti
balickovaciho systemu podle neschopnosti technika si poradit pri
instalaci software ? To ze to trva 5 hodin snad kazdy pochopi
je vinou neschopnosti technika a ne balickovaciho systemu proboha !!!

Jestli u vas instaluje servery technik kterej ani nevi co instaluje
tak to je fakt sila !