KOMERCE: Linuxove sluzby?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Duben 21 14:22:54 CEST 2004

	A vite, ze se mylite - pravda lavinovym efektem bude padat dost
firem/pojistoven, ale jak uz jsem psal - penize delaji penize - cisla
nemam po ruce, takze mne rozneste jsem-li naivni, ale domnivam se, ze
tech penez "dole v udoli" je vice, nez ta lavina strhne s sebou snehu =>
ten system, ktery by se dle Vas mel polozit se nepolozi prave z duvodu,
ze ty prachy na sebe vydelaji (a neustale vydelavaji - pasivy (majetkem
ci nemovitostmi pocinaje, financnimi sluzbami konce)... Jenze jak tohle
chcete udelat v ciste materialne-technicke rovine? Mozna je to uz moc
filosoficky pohled, bez realnych makro cisel, nejsem ekonom, treba mi
nekdo vazne sebere iluzi...:-) (zamyslete se jak vznikaly banky a
pojistovny...)

> nastastie, taketo extremy sa nestavaju. keby nastala globalna skaza

	:-) tak toto tvrdit chce hodne odvahy, treba Vam to pripomenu
padem AT&T telefonni site v roce 1982 (ne, hackeri/crackeri na tom
nemeli vubec zadny podil, jak tvrdi/la media).

> napriklad padom meteoritu, u vacsiny klientov by to pre poistovnu
> nic neznamenalo, pretoze na pad meteoritu nie su poisteni.

	To je pravda, ale ja se bavim o pojistenych rizicich...

> a ked je takato zmluva pozadovana, nemoze si ju brat na seba maly
> dodavatel, a ak si ju vezme, tak sa necuduje ze po prvom pruseri
> zaplati penale a zbankrotuje.

	A u "velkeho" je to snad jinak? Mimochodem, co to je velky a
maly dodavatel ve vasem podani?

> pre mnoho firiem je proste outsourcing vhodny, lebo je lepsi, nez
> vzdy zhanat nieceho znameho, ktory o pocitacoch nieco vie, po

	O tom se nepru - debata nebyla o vhodnosti, ale o realnem
zabezpeceni rizik a o tom, ze ja to zabezpeceni vidim jako slepou duveru
- trochu jiny soudek.