Práva souborů na WWW

Dejma dejma na volny.cz
Středa Duben 21 15:38:12 CEST 2004

Dobrý den všem,

chtěl bych vědět, jakým způsobem řešit/řešíte kopírování www souborů na
web servery.

Mám apache a potrebuji do nej kopirovat projekty přes sambu i FTP.
Pokud to kopiuji sambou - můžu nastavit force user a force group, pokud
FTP je majitel souborů uživatel www.

Normálně jsou soubory majitele root pro čtení ostatním. Já však
potřebuji apačem občas nějaký soubor vygenerovat a uložit do html
publicu a prezentovat, a pak začíná maraton s permision denied.
Pokud dám všechny adresáře 777 je to OK, ale mě se to nelíbí - nezdá se
mi to dobré - opravte mě.

Nejde mi o konkrétní radu, spíše o obecný způsob - jaký by měly mít
soubory pro WWW práva a majitele.

Jak je to správné - bezpečné - prasácké - humpolácké

hledal jsem hledal, ale praktickou informaci zkušenost kolem této
problematiky jsem nenašel

Díky za info, Dejma