KOMERCE: Linuxove sluzby?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Duben 23 08:58:07 CEST 2004

On 22. Apr, 02:39 PM CEST, Jiri Kulhan <Jiri.Kulhan na Sun.COM> wrote 47 lines:

> V puvodni zprave bylo : a velkej firme. ze ako firma s obratom miliony
> korun rocne sa nebudem trepat do zmluvy s instituciou, ktora ma obrat v
> miliardach a kde by sa penale presahovali moj rocny obrat.

Toto prosim berte jen jako odbocku: ale obrat neni podstatny. Vsechny
pochopitelne zajima zisk, tedy by měl i dodavatele. Muze byt distribucni
firma s OOOObrovskym obratem, ale ziskem za nic, ale i firma prodavaci
sluzby s titernym obratem, ale 50% profitabilitou.

MK