Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Středa Duben 21 16:17:18 CEST 2004

Pavel Kankovsky wrote:

>Uzivatele neinstaluji software. To delaji administratori.

Jsem sam sobe userem i adminem. Podle toho, co je potreba.

>Nekteri lide chapou rozdil mezi konfiguracnim souborem a programem,
>nekteri ne.

Ach jo... Pokud by ty wrappery delaly, co mely, nikdy bych nezjistil, ze
tam jsou. Bohuzel nedelaly, co mely, tak jsem slidil a nasel jsem je.
Pak jsem se dival, jak jsou napsany, odkud berou konfiguraci, ktera
opsna prebiji kterou... No, nekdy jsem jen prepsal konfigurak, aby se
wrapperu libil, nekdy jsem to nevydrzel a napsal rovnou triradkovy
skript, ktery udelal, co jsem potreboval.

Rekl bych, ze zalezi na mentalite cloveka. Nekdo se ochotne prizpusobi,
nekdo ne. Ja jsem asi ten druhy a chci, aby komp delal co ja chci s
nejmensim vynalozenym usilim. Pokud puvodni koncepce po me zvysene usili
nevyzaduje, pak ji necham na pokoji. Pokud me to zacne prudit, tak si to
priohnu.

Libor