Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Duben 21 16:57:32 CEST 2004

On Wed, Apr 21, 2004 at 04:17:18PM +0200, Libor Chocholaty wrote:
> Ach jo... Pokud by ty wrappery delaly, co mely, nikdy bych nezjistil, ze
> tam jsou. Bohuzel nedelaly, co mely, tak jsem slidil a nasel jsem je.
> Pak jsem se dival, jak jsou napsany, odkud berou konfiguraci, ktera
> opsna prebiji kterou... No, nekdy jsem jen prepsal konfigurak, aby se
> wrapperu libil, nekdy jsem to nevydrzel a napsal rovnou triradkovy
> skript, ktery udelal, co jsem potreboval.

Vase neochota cist dokumentaci, pripadne nahlasit chybu neni duvodem k
tvrzeni, ze natvrdo zadratovane *vase* reseni je vhodne procely zbytek
sveta.

> Rekl bych, ze zalezi na mentalite cloveka. Nekdo se ochotne prizpusobi,
> nekdo ne. Ja jsem asi ten druhy a chci, aby komp delal co ja chci s
> nejmensim vynalozenym usilim. Pokud puvodni koncepce po me zvysene usili
> nevyzaduje, pak ji necham na pokoji. Pokud me to zacne prudit, tak si to
> priohnu.

Pak si prectete navod nebo si napiste vlastni startovaci skripty nebo si
vyberte distribuci, kde je to tak, jak si predstavujete.

IMHO nedoslo (alespon u RH) k zadne majoritni zmene konfiguracnich
souboru za poslednich hodne let (krome pridani nazvu sitoveho rozhrani a
male zmeny statickeho routovani), takze to, na co nadavate, neni
problem, ktery je potreba vyresit (viz vyse).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz