Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Duben 21 16:52:36 CEST 2004

On Wed, Apr 21, 2004 at 11:08:18AM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Uzivatele neinstaluji software. To delaji administratori.

> Nekteri lide chapou rozdil mezi konfiguracnim souborem a programem,
> nekteri ne.

Konfiguracni soubory obsahuji pouze:

PROMENNA=hodnota

Logika zpracovani je ve skriptech mimo a mozne pripady pro PROMENNA a
prislusne hodnoty jsou extra. Dokumentace existuje take.

Je sice asi moderni nadavat na komplexni skripty, ale je horsi je
vsechny napsat (aby postihovaly potrebne varianty pro danou distribuci).

I kdyz jsem schopen psat skripty v nekolika jazycich, rad pouziju ty
hotove, protoze nemam chut vyrabet 10 podobnych skriptu na 10 ruznych
pocitacich a nasekat do nich 20 ruznych chyb (protoze opomenu nejaky
hranicni pripad).

Take je rozdil posuzovat BSD a System V skripty. BSD jsou sice
"jednodussi", ale mnoho si toho do nich musi v ruznych situacich kazdy
dobastlit. Kdyz to pak vidim, je mi spise blbe od zaludku.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz