Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Středa Duben 21 17:56:09 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

>Tak ty .spec soubory nevytvarejte jako user, ale jako admin. Nebo ma to
>prepnuti roli tak velkou rezii? <g>

Rezii velkou nema. Rekl bych tak, nez stacim napsat "su -".
Parkrat jsem to zkusil, ale dneska se to uz ucit nepotrebuju. Slackware
rpm nepouziva. :-)
Dokonce jsem se ptal tady v listu, jak se tvori binarni balicky (bez
potreby kompilace ze zdrojaku), ale bylo mi odpovezeno, ze je to
prasarna, a proto mi neporadi. Dobry den pana Kerslagere. :-)

>To sedi, od cloveka, ktery cas od casu mluvi o konfiguracnich souborech s
>priponou .c :-)

Uz jste cetl dokumenatci v souboru .c? Kdyz jsem jednou reportoval, ze
ve zdrojacich dokumenatce neni (jak bylo napsano v README), dostalo se
me odpovedi, ze je na konci toho souboru. Dobrej for, ne?

>Tak jste mel
>
>a) presvedcit se, zda se skutecne jedna o chybu

Po rekneme petiminutovem studiu toho wrapperu me to fakt prestalo bavit
a zbavil jsem se ho protoze jsem se v tom zacal ztracet. navic ten
wrapper tam ocividne nebyl potreba. :-)

>b) nahlasit ji, nebo jeste lepe
>c) opravit ji
>
>Nahradit to cele vlastnim 3-radkovym skriptem je krajni reseni a neprilis
>efektivni, protoze to pak budete muset delat u kazdeho systemu ci dokonce
>pri kazdem updatu.

Ne to se udela jednou a uz se na to nesahne. :-) Maximalne si to
schovam, abych se nekdy po letech, az budu menit system, mel kam
podivat, jak jsem to resil, pokud to na to jeste nikdo jiny neprisel a
neopravil. Pro me je jednodussi si to takhle oprasit, nez se morit s
nejakym hlasenim chyby. Zalezi na mire, jak moc me to obtezuje. Pokud by
me to doopravdy obtezovalo, tak bych asi vic zajimal o skutecnou opravu,
ale pokud to vadi jen me, pak je zbytecne prudit.

>Proste je treba nekecat a prilozit ruku k dilu.

>Pokud to vam to jen vadi, ohybejte si dle libosti. Je-li to vazne chyba,
>mel byste ji resit jinde nez v tomto listu.

Ze jo, at si kazdy ohyba jak chce. :-)

Libor

P.S.: To je pekny flame, uz dloho jsem si tak pekne nepoklabosil. :-D