Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Duben 21 16:57:36 CEST 2004

> Jsem sam sobe userem i adminem. Podle toho, co je potreba.

Tak ty .spec soubory nevytvarejte jako user, ale jako admin. Nebo ma to
prepnuti roli tak velkou rezii? <g>

To sedi, od cloveka, ktery cas od casu mluvi o konfiguracnich souborech s
priponou .c :-)

> Ach jo... Pokud by ty wrappery delaly, co mely, nikdy bych nezjistil, ze
> tam jsou. Bohuzel nedelaly, co mely, tak jsem slidil a nasel jsem je.

Tak jste mel

a) presvedcit se, zda se skutecne jedna o chybu
b) nahlasit ji, nebo jeste lepe
c) opravit ji

Nahradit to cele vlastnim 3-radkovym skriptem je krajni reseni a neprilis
efektivni, protoze to pak budete muset delat u kazdeho systemu ci dokonce
pri kazdem updatu.

Proste je treba nekecat a prilozit ruku k dilu.

> Rekl bych, ze zalezi na mentalite cloveka. Nekdo se ochotne prizpusobi,
> nekdo ne. Ja jsem asi ten druhy a chci, aby komp delal co ja chci s
> nejmensim vynalozenym usilim. Pokud puvodni koncepce po me zvysene usili
> nevyzaduje, pak ji necham na pokoji. Pokud me to zacne prudit, tak si to
> priohnu.

Pokud to vam to jen vadi, ohybejte si dle libosti. Je-li to vazne chyba,
mel byste ji resit jinde nez v tomto listu.

-- Honza Houstek