nafuknute kondenzatory

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Středa Duben 21 22:14:07 CEST 2004

> Ono je to o tom, ze se pokud nekdo muze zvysit napeti na procesoru v
> biosu, tak tim prave trpi tyhle konzdenzatory. Vysvetloval mi to technik,
> u ktereho jsem takto "pretaktovanou" desku opravoval. Rozumejte, deska
> byla z vyprodeje a o tom, jak s ni zachazel predchozi majitel jsem nemel
> tuseni. Nicmene po vymene kondenzatoru je ma Abit BP6 kraaasne stabilni.

no pekna vyhovorka ;-) skus si pozriet na ake napetie by mali tie
kondenzatory byt (najmensie napetie na ktore sa robia je 3.3v a pri
takom by sa vedsina modernych procesorou zmenila v horiacy kus.

> Takze bud si nekdo zvysuje napeti na procesoru a nebo proste od vyroby je
> to napeti vyssi nez by melo byt...

keby bolo vyssie od vyroby tak v tej doske budu procesory/suciastky
odchadzat jak na beziacom pase. skor by som typoval nekvalitne
elektrolity (ich kvalita je dost kolisava moc sa stim neda robit) lebo
pochybujem ze by niekdo dal do vyroby navrh ktory by nepocital zo
vsetkymy oznimy pracovnimy napetiamy co je nastavitelne.