nafuknute kondenzatory (was: tuhnuti systemu)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Duben 20 16:56:54 CEST 2004

On Tue, Apr 20, 2004 at 02:13:41PM +0000, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> aha, typicky problem chipsetu via C686A...
  No, tezko. Dela to i jinde, a stejne tak je napr. je hromada 686Acek,
ktere to nedelaji.
  Obcas me to prijde, ze si po sobe tchajwanci nejsou schopni precist
sve vlastni layout_guide natoz se jim ridit, v tom bude asi cely problem...

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz