Práva souboru* na WWW

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 13:14:09 CEST 2004

Michal Samek wrote:
> V St, 21. 04. 2004 v 20:47, Jaroslav Lukesh pĂ­ĹĄe:

> Jo ja jsem zase cural vzteky kdyz jsem zjistil, ze kazdy objekt v zodb
> zabira misto v pameti (sice ne moc ale prece).  A vubec je to bloatware

Nepletete si to trosku s Gadfly modulem relacni databaze ktera je v zope?

Mam >600MB ZODB databazi s  cca 200.000 objekty a cely zope mi v pameti
zabira asi 30M a to jeste nektere veci cachuji do RAMky. Fakt ale je, ze
nektere veci (treba generovani kompletniho vysledku z nekolika velkych
vzajemne provazanych CSV souboru ktere nejsou v SQL) spolkne na chvilku
i pul giga. Ale po prehrnuti do SQL pohoda.

> co za sebou vlece plno zmatku z historickych duvodu. Prosel jsem si od

Ja na zmatky neprisel. To ze tam jednu vec lze udelat X zpusoby, je
jedine dobre a prijdete na to jedine v okamziku az kdyz to prave takhle
budete potrebovat.

<dtml-var promenna>
<dtml-var "promenna()">
<dtml-var "_['promenna']">
+ TAL ...

vsecko vrati jeden stejny vysledek, ale pouziti je ruzne.

Nehci-li se zdrzovat, pouziji to nejjednodussi, <dtml-var promenna>.

Nekdy se hodi i toto, kdyz je v nazvu spec. znak:
	<dtml-var "_['prome-nna']">

> pocatecniho nadseni k totalnimu vystrizliveni a spise cekam, jak dopadne

Taky mi docela dost trvalo nez jsem pochopil filozofii.

> zope3.

Bude uplne jine nez jakykoli predchudce, otazka je kdy.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!