KOMERCE: Linuxove sluzby?

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Čtvrtek Duben 22 14:39:11 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek wrote:

> 	Samozrejme, bez toho to snad postrada smysl... (a obchody
> postavene na lzi vylozene nesnasim)

V puvodni zprave bylo : a velkej firme. ze ako firma s obratom miliony
korun rocne sa nebudem trepat do zmluvy s instituciou, ktora ma obrat v
miliardach a kde by sa penale presahovali moj rocny obrat.

Tady mi to ekonomicky fakt nesedi. Nedokazu odhadnout, kolik by vas
stala takovato pojistka, ale s vlastnimi (firemnimi) penezi by to snad
mohl udelat jen Microsoft :-) a ten rozhodne nic takoveho nepotrebuje,
protoze jeho liability je vicemene nulova :-))

> 	Na vlastnich lidech si nevezmete vice nez 6x hrubou mzdu i
> kdybyste se na hlavu stavel....

To je presne to, cim je ten pristup spatne. Me primarne nezajima, jak a
na kom se budu hojit. Paklize si dostupnost systemu nejsem schopen
zajistit sam s danym mnozstvim financi, dam to nekomu jinemu, kdo to
schopen udelat je. Otazka nahrad jde ve druhem sledu.
Pokud ovsem outsourcing je pro vas zpusob, jak vyrazit z nefunkcniho
systemu vetsi odskodne nez ze zamestnancu...

JK