KOMERCE: Linuxove sluzby?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Duben 22 15:00:11 CEST 2004

	No ja to puvodni chapu tak, ze ty milionove obraty jsme treba my
a miliardove pojistovna ci banka - pripada Vam to nerealne? Mne ne...(a
ze po smlouve skocime je nabilendi)

> To je presne to, cim je ten pristup spatne. Me primarne
> nezajima, jak a
> na kom se budu hojit. Paklize si dostupnost systemu nejsem schopen

	Ano, ja taktez primarne resil jak to zabezpecit technicky a proc
by to vlastne mohl zadavatel pustit mimo sve teritorium... - pro mne je
vsak tento prunik temer disjuktni pro bezne provozni pripady se kterymi
se denne setkavam - autonomni systemy neresime (posta, web apod.),
resime IT jako celek (nahrada oddeleni firmou)...