Chybejici znaky na cz klavesnici v java aplikacich

obrys obrys na centrum.cz
Čtvrtek Duben 22 17:34:06 CEST 2004

Pavel Novak wrote:

> Na MDK 10.0 (a všech starších) nefungují některé klávesy (nikoli české
> znaky, ale celé klávesy - čili ani znaky psané se shift či přepnutí na
> anglické rozložení přes shift+shift, tedy nelze napsat třeba ani číslice
> 2 až 6) jen pokud používám českou znakovou sadu cz nebo cz_query v XF86.
> Pokud ji v XF86Config změním na us_intl, klávesy v javovských programech
> fungují všechny. Z toho bych usuzoval, že nebude úplně chyba v javě, ale
> spíše někde v /etc/X11/xkb/symbols/cz, když s us_intl to funguje.
> A přepínání us - cz klávesnice řeším pomocí KDE.
> [...]

To je presne ten problem... konkretne nesly klavesy 3-6 popripade 2-6 a
znaky $ (dolar) " (dvojte uvozovky). Ja jsem tenhle problem mel tany na
Mandraku. Posledni roky mam jenom gentoo a mandraka a kdyz jsem cas od
casu potreboval nejakou java aplikaci, mel jsem smulu.

Ale asi se fakt jedna o zvlastni konstelaci hvezd.

s pozdravem

obrys