notebook pro linux

vodicka pitnavoda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 21:43:33 CEST 2004

No sice vas moje 4ri roky stara vykopavecka notysek
asi moc zajimat nebude, ale mozna nekdo cte tuhle
vetev a uvazuje o repas-notysku.

Ja mam Compaq ARMADA 1750 a funguje mi na nem 100%
vsechno vcetne modemu. Nemam zadne potize ani
s usinanim (apm).

(jel jsem na tom cerveny klobouky od doby kdy byl novej
 - widle sem tam mel asi 3 hodiny od nakupu :o)
uvelebilo se v nem i suse, a mandrake, ted jedu
fc1 a uz mam skorem hotovy plne fkcni gentoo from
stage1)

caras