transcode - import z DV se ihned ukonci

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Pátek Duben 23 10:54:26 CEST 2004

On Fri, Apr 23, 2004 at 09:34:33AM +0200, Jiri Pidrman wrote:
> Dobry den,
>
> potrebuji prevest film z formatu DV do divx. Zkompiloval jsem si transcode
> v0.6.12 s podporou libdv-0.102-1. Ale transcode ihned skonci aniz by
> dekodoval jediny frame. Divne je ze skonci bez  chyby.  Nevite nekdo kde by
> mohla byt chyba. U parametru -x jsem zkousel i -x dv,avi (stejny vysledek).
> Vstupni soubor byl porizen v Pinacle studiu (verzi neznam, nebylo to u mne).
> Zkousel jsem jako vstupni modul mplayer a tam to funguje, ale rad bych to
> rozchodil bez mplayeru.

No ja delam divx mencoderem z mplayeru (muzete to rozchodit bez
transcode :-).

S tim transcode napred zkuste zapnout (zvednout uroven) debugrovacich
hlasek nebo verbosity level ted nevim. Taky se mi stalo, ze to normalne
nic nepsalo, ale co je blbe jsem pochopil, az z tech debugrovacich
hlasek.

Volba -x je nutna? Co rika tcprobe -i ...?

Ze to bylo porizeno tim Pinacle muze o leccems svedcit. Standardne AVI
neumi vice nez 4GiB. Kdyz ma byt vetsi, tak jsou na to nejake extense
a ja mam obavu, ze jich existuje vice. Jednou jsem se pokousel neco
delat s dv porizenym na Windoze, bylo to vetsi nez 4GiB, ale zrejme to
nepouzivalo tu extensi OpenDML co zvlada kino, takze s tim byl problem.
Ale to uz je skoro rok. Prve jsme to necim prohnal a prevedl na rawdv
mam pocit.

Jinak grabuju z FireWire dvgrabem do rawdv. S avi jsem mel spis potize.
Nemuzete to z toho Pinacle vyexportovat jeste jednou v rawdv?

No snad Vam ty moje vykriky k necemu budou.
--
Zito