chyba disku

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pátek Duben 23 15:38:47 CEST 2004

Anton Caniga wrote:

>Dobry den linuxaci,
>
>mam tu jeden problemik s diskom.Mam pocitac na ktorom su
>2 hdd s Mandrake.Na 1 je file system a na druhom je /home.
>Po nastartovani server pracuje tak ako ma ale po cca. 1 hod.
>sa nieco stane a neda sa vobec pristupvat do adresa /home.
>Vypis prikazu
>
>ls /home
>
>neurobi nic.Cize na 2 disk sa neda vobec pristupovat.V logoch
>nic nieje.Streto sa s tym uz niekto.Za kazde nakopnutie vopred
>dakujem.

Zdravim.
Nieco take sa mi uz stalo a mozno si si odpovedal uz v subjecte - chyba
disku.
Este kedysi na staruckom RH mi "zaspaval" (citaj zaparkoval sa a uz sa
do restartu nezobudil) disk a prejavovalo sa to zhruba tak ako si popisal.
Takze, nedeje sa take nieco aj u teba?

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG