OT omezeni podle IP v cendmailu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Duben 24 12:38:39 CEST 2004

> Pokud potřebujete blokovat určité IP proč nepoužijete iptables a pokud
> pouze MAIL tak s podmínkou na ten port na kterém vám běží sendmail
>
> iptables -A INPUT -s 62.122.34.12 -p TCP --dport 25 -j DROP
No taky reseni, to me nenapadlo, ale ja tech adres mam ... moment ... zatim
168, ale budou pribyvat. Navic jsem v linuxu zacatecnik (spis věčný student)
a do iptables bych nerad vrtal, kdyz tomu poradne nerozumim. Nerad bych si
rozhodil neco, co zatim funguje ;-) Jde do iptables psat take nejakym
zpusobem rozsah ip? Neco jako 68.80.0.0/12 ?
--
Petr