OT omezeni podle IP v cendmailu

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Sobota Duben 24 20:14:31 CEST 2004

On Sat, 24 Apr 2004, Petr Vileta wrote:

> No taky reseni, to me nenapadlo, ale ja tech adres mam ... moment ...
> zatim 168, ale budou pribyvat. Navic jsem v linuxu zacatecnik (spis
> věčný student) a do iptables bych nerad vrtal, kdyz tomu poradne
> nerozumim. Nerad bych si rozhodil neco, co zatim funguje ;-) Jde do
> iptables psat take nejakym zpusobem rozsah ip? Neco jako 68.80.0.0/12 ?

Grrr....

Prectete si nejdriv Meta-FAQ teto konference. Pak se podivejte do man
iptables, doctete se tam mj.

"... network IP address (with /mask), or a plain IP address. The mask can
be either a network mask or a plain number, specifying the number of 1's
at the left side of the network mask. Thus, a mask of 24 is equivalent to
255.255.255.0."

-- Honza Houstek