Kompilace pro Linux pod Windowsem

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Neděle Duben 25 00:28:39 CEST 2004

On Sat, 24 Apr 2004, František Burian wrote:

> Timto bych se chtel zeptat jak zkompilovat c (nebo .cc) soubor pod
> windowsem tak, aby jel na cilovem linuxu. Googlem jsem nalezl, ze je
> treba prekompilovat gcc na cross kompilaci, ale z toho jsem jelen. Muze
> mi s timto nekdo pomoci jak to prekompilovat - prepinace? (a popripade
> co a kde stahnout).

Ciste teoreticky by napr. v Cygwinu melo byt mozne zprovoznit
cross-compiler, ktery by generoval linuxove ELFy. O nekolik radu snazsi je
ale nainstalovat si za timto ucelem Linux :)

> Omlouvam se, pokud jsem uvedl informace blbe a slozite, v linuxech jsem
> beginner.

Tim spis. To, co chcete, totiz bude vyzadovat docela pokrocile schopnosti.

-- Honza Houstek

P.S. Neexistuji zadne "linuxy", je to (ten) Linux. Stejne tak to
sklonovani Windows v Subjectu mi pripada dost neobvykle :)