Kompilace pro Linux pod Windowsem

František Burian BuFran na seznam.cz
Neděle Duben 25 00:59:15 CEST 2004

JH> Ciste teoreticky by napr. v Cygwinu melo byt mozne zprovoznit
JH> cross-compiler, ktery by generoval linuxove ELFy. O nekolik radu snazsi je
JH> ale nainstalovat si za timto ucelem Linux :)

To bohuzel nejde, nejsem tak bohaty abych mel doma vice pocitacu.
Deska i pamnet by byla, ale chybi disk. Predpokladam, ze 80 MB disk
ktery mam doma asi na sprovozneni gcc nestaci, ze?

JH> Tim spis. To, co chcete, totiz bude vyzadovat docela pokrocile schopnosti.

Hm, zivot je skola a clovek se stale uci ... Pokud me nekdo nakopne
tim spravnym smerem, tak to zvladnu, v kazde pripade se mrknu na ten
cygwin. Jeste jak je to stemi verzemi? To co vyleze z kompilatoru bude
zavisle na tom, jestli je to Debian, Red Hat, Suse, nebo to bude
univerzalni az na verzi libc?

JH> P.S. Neexistuji zadne "linuxy", je to (ten) Linux. Stejne tak to
JH> sklonovani Windows v Subjectu mi pripada dost neobvykle :)

Ach ty jazyky, ve skole mi nikdy nesly :D Ale priste uz nebudu
sklonovat, to jsem nevedel, ze se nesklonuji. (Mezi nama dvouma,
stejne jim furt budu rikat woknousy :D ).

Dekuji za reakci.

--
S pozdravem,
 František Burian