Kompilace pro Linux pod Windowsem

František Burian BuFran na seznam.cz
Neděle Duben 25 09:12:29 CEST 2004

JH> Hmm, 800 MB disk vam dam za odvoz. V bazaru sezenete disky do 10GB za
JH> pakatel.

podivam se do bazaru a uvidime... mimochodem odkud jste, ja od Brna. :(

JH> Dobre vam radim, _nesnazte_ se o to. Nebude to jednoduche a pravdepodobne
JH> se vam to nepovede, i kdyby do vas kopal cely Banik. Ctverny Axel asi
JH> tezko zvladnete, neumite-li objet stadion kolem dokola bez padu.

Kdo rika, ze ten Ctverny Axel musi byt proveden v case, v jakym jej
delaji mistri? Pocitac umoznuje roztazeni casove osy :) A v tom
pripade se to da rozdelit na dostatecne kousku, ktere umim. Ja jsem
nikde nerekl, ze to musi byt hned, (ze dneska dodam integrac se
sekackou a zitra chci z toho vrtulnik s odladenym firmwarem :D ).
btw. Jak jste zjistil, ze neumim bruslit ?

JH> Navic jestli mate na disku dost mista na Cygwin s build prostredim, tak si
JH> tam muzete rovnou nainstalovat Linux.

Bohuzel nemuzu menit rozdeleni disku, a pokud vim, Debian neumoznuje
instalaci "do souboru" byt by se to dalo resit teoreticky souborem a
mountnutim rootfs souboru (mountu muzu dat i soubor, nemusi byt nutne
/dev ...). Disk mam doma 80 GB a na nem jedu, volnych uz je jen 5 GB :(
resenim by mozna byl loadlin, protoze mam Win98 a tam je DOS.

P.S. Cygwin je tak velky ? Ja jsem stahl 20 MB a doufam, ze je tam
vsechno ...

--
S pozdravem,
 František Burian