Kompilace pro Linux pod Windows

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Neděle Duben 25 11:55:52 CEST 2004

On Sun, 25 Apr 2004, František Burian wrote:

> Kdo rika, ze ten Ctverny Axel musi byt proveden v case, v jakym jej
> delaji mistri? Pocitac umoznuje roztazeni casove osy :) A v tom pripade
> se to da rozdelit na dostatecne kousku, ktere umim. Ja jsem nikde
> nerekl, ze to musi byt hned, (ze dneska dodam integrac se sekackou a
> zitra chci z toho vrtulnik s odladenym firmwarem :D ). btw. Jak jste
> zjistil, ze neumim bruslit?

Pokud byste to dokazal udelat, tak byste nemel potrebu se tady na to ptat.
A taky mi zacinaji unikat vase cile. Ja jsem to pochopil tak, ze jste
zacatecnik, ktery pro svuj linuxovy router potrebuje cosi kompilovat. Na
to je opravdu nejsnazsi si nekde za timto ucelem nainstalovat linux. Je-li
ovsem vasim snem naucit se kompilovat linuxove programy na windows, nema
asi cenu vam do toho mluvit ...

> Bohuzel nemuzu menit rozdeleni disku, [...]

A to proc? Mate-li win98, tak muzete tu partition zmensit bezbolestne a
bez ztraty dat. Bohate vam staci cca 1 GB.

> P.S. Cygwin je tak velky ? Ja jsem stahl 20 MB a doufam, ze je tam
> vsechno ...

:-))

To je jen instalator. Pokud byste nainstaloval vsechny balicky, tak se
dostanete o par radu jinam. A to nepocitam ten cross-compiler a jeho
prostredi.

-- Honza Houstek

P.S. Prosim jako adresu listu prosim nepouzivejte Jan Houstek <linux na linux.cz>.