Kompilace pro Linux pod Windowsy - VYRESENO

František Burian BuFran na seznam.cz
Neděle Duben 25 12:22:23 CEST 2004

JH> Pokud byste to dokazal udelat, tak byste nemel potrebu se tady na to ptat.

Hm, to je taky pravda, nicmene jsem myslel, ze me nakopnete a ja
poletim tim spravnym smerem (cygwin uz stahuji) a zatim jste me jen
zkopali do ctverecku ktery se pohnul jen o kousek. :-)

JH> A taky mi zacinaji unikat vase cile. Ja jsem to pochopil tak, ze jste
JH> zacatecnik, ktery pro svuj linuxovy router potrebuje cosi kompilovat. Na
JH> to je opravdu nejsnazsi si nekde za timto ucelem nainstalovat linux. Je-li
JH> ovsem vasim snem naucit se kompilovat linuxove programy na windows, nema
JH> asi cenu vam do toho mluvit ...

Hm, ted jsem dostal 2 napady jak to udelat jednoduse, bud odstranit
linuxy, nainstalovat Win3.11 (tam muzu kompilovat v BC) nebo
priinstaluji shell /bin/csh. Jelikoz nejde o rychlost, tak to tomu
vadit nebude. Ono se to mozna da resit skriptem, ale ASH, ktery mam k
dispozici nema potrebne nastroje pro komunikaci s COM porty (rychlost,
nastaveni, shozeni, cteni bitu DTR,RTS atp.)

JH> P.S. Prosim jako adresu listu prosim nepouzivejte Jan Houstek <linux na linux.cz>.

To dela bohuzel The Bat! jako reakci na reply.

--
S pozdravem,
 František Burian