GRANT a PGSQL

Jan Krnavek administrator na studentagency.cz
Pondělí Duben 26 10:59:02 CEST 2004

Cau,

mel bych par dotazu uhledne psql...

Z db 7.4.1 jsem exportoval databazi,takto...
/usr/local/pgsql/bin/pg_dump -U postgres -c -x -O -Fp -D MOJEDATABAZ >
/db.sql

na druhe masine,kde je 7.4.2 jsem tuto databazi naimportoval takto:
createdb MOJEDATABAZE
/pgsql/bin/psql -U postgres -d MOJEDATABAZE -f /db.sql

Chci zmenit ownera database ,jde to jinak ,nez postupnou zmenou ownera
na kazde tabulce ?
Idelani by bylo neco jako:
ALTER TABLE MOJEDATABAZE.* OWNER TO karel

Pokud chci nastavit prava takto:
GRANT ALL ON DATABASE MOJEDATABAZE TO ondra;
dostanu toto:
ERROR:  database "mojedatabaze" does not exist
i pres to ,ze tato databaze existuje...  (vsimete si ,ze jmeno db je
psano malym pismem)

Ps: pro jistotu jsem jeste jednou udelal initdb ,abych vse importoval do
ciste db

Nevite co s tim?
Pekny den,
hanz